7/16/2015

Brązowa zamszowa kurtka z frędzlami, czarny gorsetowy top, jeansowe szorty i sandały

Brązowa zamszowa kurtka to zdecydowanie jedna z najfajniejszych rzeczy, które udało mi się ostatnio kupić przez internet. Choć frędzle nigdy wcześniej nie gościły w mojej szafie, dla niej postanowiłam zrobić wyjątek - i na pewno nie żałuję! :) Dziś pokażę Wam zestaw, który miałam na sobie podczas jednej z rowerowych przejażdżek. Czarny koronkowy gorset kupiłam za grosze na CNdirect.com. Połączyłam go z dopasowanymi szortami z wysokim stanem oraz wygodnymi sandałami.

English version:
This brown suede jacket from StyleMoi.nu definitely is one of the best things that I bought lately on the internet. I haven't got fringes clothes in my wardrobe until now, however an exception was made for this jacket and that was a great idea. Today I will show you a set, that I was wearing when I was riding a bike. The black lace corset that you could see below, I bought at CNdirect.com. I mixed it up with fitted, high-waisted shorts and comfortable flat sandals.

















Brązowa zamszowa kurtka z frędzlami - StyleMoi.nu
Czarny koronkowy gorsetowy top - CNdirect.com
Jeansowe szorty z wysokim stanem - Answear.com
Czarne skórzane sandały Les Tropéziennes
Czarna bransoletka z ćwiekami - Romwe.com
Kolczyki perły - Apart

20 comments:

  1. top i kurteczka są genialne!

    ReplyDelete
  2. kurtka to prawdziwe cudo ! zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  3. ale śliczna kurtka! oddaj, proooszę :))

    ReplyDelete
  4. rewelacyjna kurteczka! super zestaw :)

    ReplyDelete
  5. Ta kurteczka pojawia się na wielu blogach, ale nic w tym dziwnego. Jest świetna.:)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajna stylizacja, szczególnie kurtka, która kojarzy mi się ze stanem Teksas :-)

    ReplyDelete
  7. Całość prezentuje się rewelacyjnie! Piękne zdjęcia! ♥

    ReplyDelete
  8. ta kurtka to moje marzenie na jesień:) świetne zdjęcia!

    ReplyDelete
  9. yay ! mimo, że masz nogi do nieba, od których prawie nie da się odciągnąć wzroku to i tak mój wzrok najbardziej przyciąga ta cudowna kurtka <3 wyglądasz fantastycznie <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Świetnie wyglądasz , piękna kurtka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Pięknie wyglądasz, genialnie to wszystko razem zestawiłaś:)

    ReplyDelete
  12. kurtka podbiła moje seerce w 1000000% ! świetnie leży i te frędzle *.*
    hivivien.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Uwielbiam frędzle! Śliczna ta Twoja zamszowa kurtka i świetnie wygląda w połączeniu z koronką :-) Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  14. Frędzle pięknie wkomponowują się we włosy, a nawet pasują do siebie ;) Bardzo inspirujący blog! :)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)