2/02/2015

Koronkowa bluzka, bordowa spódniczka i naszyjnik z zasuszonymi kwiatami

Ach te koronki - jak można ich nie kochać? Do mojej szafy trafiła właśnie kolejna bluzka, która została uszyta z pięknego, kremowego materiału. Zestawiłam ją z gładką, rozkloszowaną spódniczką, elegancką kopertówką oraz skórzanymi szpilkami. Świetnym dopełnieniem całości okazał się oryginalny, ręcznie wykonany naszyjnik, który znalazłam <tutaj>. Szklana zawieszka skrywa w sobie prawdziwe suszone kwiaty! Uwielbiam takie niezwykłe dodatki, a Wy? :)

English version:
Lace - how can you not love them? Some time ago I bought at Modekungen.com another top, which was made of a beautiful, creamy fabric. I set it with a burgundy flared skirt from TrendyFine.com, an elegant clutch bag from Choies.com and leather pumps. A great complement to a whole is an original, handmade necklace, which I found <here>. The glass pendant hides real dried flowers! I love unusual jewellery, and you? :)










Kremowa koronkowa bluzkaModekungen.se
Bordowa rozkloszowana spódniczka - TrendyFine.com
Czarna plastikowa przezroczysta torebka na łańcuszku - Choies.com
 Skórzane czarne czółenka - Embis
Naszyjnik z zasuszoną różą -  MadamLili (DaWanda.com)
Kolczyki perły - Apart

10 comments:

  1. Piękna stylizacja, ale najbardziej jestem oczarowana naszynikiem :)

    ReplyDelete
  2. Look jest świetny, bardzo moje klimaty. Uwielbiam takie połączenia, delikatna koronka, z mocnym bordo. Idealnie :) Bardzo zazdroszczę długości włosów!

    jeśli znajdziesz chwilkę, to byłoby mi niezmiernie miło gdybyś wpadła na mojego bloga, u mnie dopiero 2 post, zaczynam i chciałam prosić o opinię kogos doświadczonego, jakaś dobra rada na początek, co możnaby zmienić, ulepszyć, zostawiam adres:)
    diybby.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetne połączenie koronkowej bluzki oraz bordowej spódniczki. Naszyjnik również świetnie się prezentuje :-)

    ReplyDelete
  4. i koronka i spódniczka i zasuszone kwiatki - kwintesencja kobiecości :)

    ReplyDelete
  5. mega dziewczęco ! piękna bluzeczka :)

    ReplyDelete
  6. I love your hair! This out out is so lovely, You look fabulous, pretty, and fierce <3 LOVE your style since the beginning you started your blog!

    coupons
    aliexpress coupons 2015

    ReplyDelete
  7. Chris - @nylonlover69 on IG/TwitterFeb 11, 2015, 3:16:00 PM

    I love it!

    ReplyDelete
  8. Love you in pantyhose or very tight pants - super cute

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)